środa, 12 lutego 2014

Witam ;)

Witam w nowym tłumaczeniu! Twittera autorki oraz twittera i aska tłumaczki (czyli mnie xd), znajdziecie po lewej stronie w zakładce "Kontakt" :). Orginał opowiadania w języku angielskim , znajdziecie również po lewej stronie w zakładce "Orginał". Jeśli chcecie być informowani o nowym rozdziale, dodajcie swoje tt w komentarzach w zakładce "Informowani". Coś o mnie: mam 16 lat, chodzę do klasy trzeciej gimnazjum. Uwielbiam czytać, pisać i tłumaczyć :)
TŁUMACZENIE RUSZA OD 26.04.2014!
Po moich egzaminach (tzn. po 26.04.2014) rozdziały będą dodawane w systemie który będzie opisany pod jednym z pierwszych rozdziałów.
Mam nadzieję, że tłumaczenie się wam spodoba! Do soboty!
Ps. Chciałam was zaprosić na mojego drugiego bloga, który jest całkowicie i niezaprzeczalnie mój
http://i-will-tell-you-a-story-about-me.blogspot.com/
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz